Vrácení zboží a reklamace
Pokud nám chcete vrátit zboží, odešlete ho bez dobírky (jinak zásilka nemůže být převzata) na adresu:
PROAMMO Central Europe, spol. s r.o.
Kvapilova 958/9, 150 00 Praha 5
150 00, Praha 5 Košíře
Zboží můžete vrátit i osobně na výše uvedenou adresu.
V případě, že chcete zboží vrátit v zákonné 14 denní lhůtě nebo vyměnit za jiné, přiložte vyplněný formulář.
V případě odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy.
Pokud chcete zboží reklamovat z důvodu materiálové, či výrobní vady, přiložte kopii prodejního dokladu a vyplněnýreklamační formulář.
Potvrzení o přijetí reklamovaného zboží (reklamační protokol) obdrží zákazník e-mailem nebo v písemné formě bezprostředně po předání zboží na prodejně nebo e-mailem po přijetí zásilky s reklamovaným zbožím. Nejpozději však do tří pracovních dnů od doručení zboží jakýmkoli způsobem. O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován nejdéle do 30 dnů od přijetí zboží. Zpravidla se snažíme reklamaci vyřídit v co nejkratší lhůtě.